2008-11-21

Reparerat och asfalterat på Gustafsberg


Den 26 oktober såg det ut så här vid badrestaurangen på Gustafsberg. 52 mm regn under natten i kombination med att någon lagt en stor sten i öppningen till ett dräneringsrör gjorde att allt vatten tog sig nya vägar och bland annat spolade bort grusmassorna vid restaurangen.

Tur i oturen var att vi inte hunnit asfaltera då sannolikt asfalten skulle ha lyfts av vattenmassorna och det hela hade måst göras om.

Men så i morse kunde asfalteringen genomföras och det blev så här fint, lagom till julborden som börjar nu. //

4 kommentarer:

  1. de har blivit jätte bra utanför resturangen men jag var där och åt julbord igår, det var KATASRTOFALT dåligt, all sill smakade lika dant, å all lax smakade lika dant, och värst av allt så fick jag mögel i min öl, mums vad sugen man blev på mat å dryck efter de, ta tillbaka den gamla krögaren!!!!!

    SvaraRadera
  2. Funderar över varför du måste vara anonym? Din trovärdighet blir betydligt lägre än om du står för din uppfattning öppet.
    Nej, ditt inlägg är inget annat än ren smutskastning.

    SvaraRadera
  3. Till Gunnar: Vad fint det blev med asfalteringen! Om inte annat kommer det att underlätta vid snöskottning kan jag tänka mig. Grus är inte optimalt i backar kan man lära.

    Till Anonym: Du kan ju se till att vara lite mer påläst innan du skriver, enligt restaurangens hemsida öppnar de först den 27 november...

    SvaraRadera
  4. jo men tror du att jag drömde att jag var på julbord då lr??? nej de gjorde jag inte, jag var där och fick mögel i min öl!!!
    kanske bättre du har lite mer koll på vad som händer på restaurangen å inte, de öpnnar 27 nov. för allmänheten men om man är ett slutet sällskap?? kolla upp fakta först å sen klaga!!!

    SvaraRadera