2010-07-28

En fascinerande man


(Foto Kjell-Åke Lanestam)

Vid 10-tiden idag kom han cyklande på Kyrkogatan på den här tandemcykeln. Den har vi tidigare sett på "Fritt ur hjärtats blogg" då hon besökte Trollhättan.

Igår morse såg jag honom på motorcykeln, eller som en del säger, EU-mopeden, då han lämnade sin övernattningsplats.


Det är den här hojen, som jag för övrigt fotograferade i söndags kväll nere vid Kampenhof. Med den var han i eftermiddags vid SnäckanGustafsberg.




Och han har också detta åkdonet, som jag fotograferade tidigare i år på Kungstorget.

Men hur bär sig karln åt? Jag menar att förflytta dessa fordon mellan Trollhättan och Uddevalla? För övrigt tycker jag att hans klädsel på den översta bilden inte stämmer med vad jag såg i eftermiddags. Finns det två MC-vagabonder som är tvillingar?

Jag får väl helt enkelt sätta mig i sinnet på att intervjua honom då jag träffar på honom nästa gång. //

5 kommentarer:

  1. jag såg han vid uddevalla torg igår vid 21 tiden på tandemcykeln då had han på sig en lila jätte smutisg dunjacka kanske detta hjälper dej nått haha

    SvaraRadera
  2. Han har alltså båda. Jag blev ju inte klok på att han hade både cykel och motorcykel vid slussen...Ja minsann du får intervjua honom igen;-)

    SvaraRadera
  3. Myndigheterna borde ta sig en titt på detta!
    /Mandrake

    SvaraRadera
  4. vaför skall myndig heterna titta på deta låt karen va i fred person förföljelse tycker jag det börjar bli

    SvaraRadera
  5. vaför skall myndig heterna titta på deta låt karen va i fred person förföljelse tycker jag det börjar bli

    SvaraRadera