2012-02-26

Var är detta?

I dag var jag här. Men var är det?  //

7 kommentarer:

  1. Det är väl Hällerstugan? Tycker mig känna igen det!

    SvaraRadera
  2. Är det inte Åleslån?

    SvaraRadera
  3. Uddevalla IS klubbhus? Bjursjöstugan

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Hällerstugan - https://picasaweb.google.com/FFLjungskile/TVMsJulavslutningslGerIHLlerstugan#5142060528552812866 - och det är över 40 år sedan jag senast var där...

    Rune T / Sorsele

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Absolut Hällerstugan
    Maj-Britt J

    SvaraRadera
  6. Oj, vilka minnen som väcktes till liv. :-) Jag har inte varit i Hällerstugan sedan 1988 (då jag var tio år), men kände igen bilden direkt.

    SvaraRadera
  7. sven-axel Johansson2012-03-07 13:55

    Detta är interiören , Hällerstugan,
    På slutet av 40-talet hade man pjäxdans här.Och så åkte man vildmarksspåret till stan på natten./ Sven- Axel

    SvaraRadera