2014-10-31

Påskgubbar och påskkärringar på Hallavägen

Den här bilden fick jag idag av Inga-Lill Martinsson (Fritzén). Jag har sett den tidigare men det var kul att få se den igen. Kan jag ha varit 10 år på bilden? I så fall 1955. Hallavägen 5, Sigurdssons hus, i bakgrunden.

Inga-Lill har skrivit namn på baksidan men jag undrar om listan är komplett? Jag kompletterar med mina egna minnen.

Fr. v. Gunvor Lindh (nu Jakobsson), Anita Flink, Birgitta Martinsson (nu Karlsson), Rose-Marie Ljungström (?), Gunnar Klasson (med den svarta hatten), Hasse Ljungström (den lille med vita hatten), Mona Flink, Gittan Flink, Rune Lundberg, Sture Agnholm (med fjädrar i hatten), Ralf Ljungström, Bjarne Rehnberg och Kristin Karlsson (??).

För övrigt träffade jag Anita Flink för ett tag sedan på ICA Kvantum. Vi hade nog inte setts sedan vi båda bodde Hallavägen.

Hjälp mig gärna att rätta till namnförteckningen! //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar